حضور نمایندگان مجلس دانش آموزی در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی

شهرکرد(پانا)- نمایندگان مجلس دانش آموزی با دعوت مدیرکل آموزش و پرورش، در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی  استان شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۹۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور نمایندگان مجلس دانش آموزی در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی

شایان تک تاز نماینده مجلس دانش آموزی در گفت و گو با مدیرکل آموزش و پرورش و دیگر اعضای شورای برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری د رمورد نحوه فعالیت خود گفت: یکی از مهم ترین وظایف ما مطالبه گری، ارائه پیشنهادات و رسیدگی به مشکلات آموزشی، پرورشی و اجرایی است،که برای تحقق این موضوعات ما نیاز به یک پل ارتباطی مناسب تری بین دانش آموزان و مسئولین استان داریم، همچنین درخواست داریم در نشست های مختلف حضور داشته باشیم و ارتباط نزدیک تری را با مسئولین برقرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از مهم ترین ارکان کشور است، گفت : ما باید با ایجاد شرایط مناسب زمینه رشد بیشتر فرهنگی،اجتماعی،سیاسی دانش آموزان را فراهم کنیم چراکه این اشخاص آینده سازان کشور هستند و باید با آگاهی کامل از هر لحاظ وارد جامعه شوند.
در پایان وی با اشاره به برخی از مشکلات و دغدغه های دانش آموزان در شرایط فعلی و ارائه راهکارهایی برای کاهش استرس های ناشی از این دغدغه ها، به صحبت خود پایان داد.
همچنین در ادامه جلسه دانش آموز نغمه علیخانی دیگر نماینده مجلس دانش آموزی گفت: ما باید شرایط را طوری فراهم کنیم که دانش آموزان بیشتری در عرصه های مختلف تصمیم گیری مشارکت داشته باشند.

علیخانی در پایان با استقبال از بسته تحولی جدید سازمان دانش آموزی و ابراز امیدواری برای فراهم شدن هر چه بیشتر اجرای این بسته و مطرح کردن برخی مشکلات دانش آموزان به سخنان خود خاتمه داد.

خبرنگار دانش آموز: شایان تکتاز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار