به همت گروه جهادی شهدا؛

کتابخانه عمومی «شهید حاج احمد متوسلیان» در دبستان شهید عباسی افتتاح شد

شهرری(پانا)- پنجمین کتابخانه گروه جهادی‌شهدا با حضور علیرضا‌مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های‌عمومی کشور به نام «شهید حاج احمد‌متوسلیان» در دبستان شهید‌عباسی دولت‌آباد افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کتابخانه عمومی  «شهید حاج احمد متوسلیان» در دبستان شهید عباسی افتتاح شد

احسان‌رمضانی کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این رابطه به پانا گفت: پنجمین کتابخانه گروه جهادی شهدا در شهرک‌ دولت‌آباد و با ۴۰۰۰ کتاب برای گروه‌های سنی مختلف در فضایی به مساحت ۲۰ متر‌مربع کار خود را با اهدای کتاب‌هایی به خیرین آغاز کرد.

رمضانی افزود: گروه جهادی شهدا به تازگی با شعار «هر منطقه محروم یک کتابخانه» با هدف فراهم کردن محیطی برای کتابخوانی جوانان و نوجوانان در مناطق حومه شهر تهران، پیش از این نیز کتابخانه‌هایی مزین به نام شهید حاج حسین‌خرازی، شهید ابراهیم‌هادی، شهید احمد‌کاظمی و شهید ابراهیم‌همت در جنوب تهران افتتاح کرده است.

این مراسم که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ظرفیت محدود برپا شد، با حضور ‌علیرضامختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از مقامات مسئول شهرری برگزار شد.

همچنین مریم‌اقبالیان مدیر دبستان شهید عباسی، از افتتاح نمایشگاه دائمی یادمان شهدا به نام «علمدار» همزمان با آغاز به کار کتابخانه‌ عمومی «شهید حاج احمد‌متوسلیان» در این دبستان خبر داد.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار