دوره آموزشی ارزیابی غربالگری و اجرای مداخلات در پروژه ملی کوچ برگزار شد

بوشهر(پانا )_ دوره آموزشی ارزیابی غربالگری و اجرای مداخلات در پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان ( کوچ ) با رویکرد زندگی فعال و سالم با حضور کارشناسان تربیت بدنی و سلامت و سرگروه های آموزشی درس تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان‌ها/مناطق استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی ارزیابی غربالگری و اجرای مداخلات در پروژه ملی کوچ برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، در این دوره آموزشی که به شیوه غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی شاد برگزار شد، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با شیوع و گسترش این بیماری، کم تحرکی و افزایش وزن ناشی از قرنطینه خانگی همه مردم به ویژه کودکان و نوجوانان را تهدید می‌کند.

اسدحصیری بیان کرد: امیدواریم همه با قدرت و حساسیت در اجرای پروژه ملی غربالگری دانش آموزان و سنجش قد و وزن و ترکیب بدنی و ارائه آموزش های تحرک بدنی و تغذیه زمینه کاهش 3 درصدی وزن دانش‌آموزان را فراهم کنیم.
وی با اشاره به سالروز شهادت سردار نادر مهدوی شهید شاخص مبارزه با استکبار جهانی افزود: ارائه آموزش های صحیح مشاوره‌ای ورزشی و تغذیه‌ای توسط آموزگاران و دبیران تربیت بدنی و مراقبین سلامت می تواند در تربیت نسلی سالم و موفق همچون شهید مهدوی موثر باشد..
حصیری با اشاره به نقش مهم خانواده‌ها در اجرای این پروژه ملی تاکید کرد: مشارکت مطلوب خانواده‌ها، مدیران و معلمان در اجرای موفقیت آمیز این پروژه سلامت محور ضروری است.
همچنین رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این دوره آموزشی با قدردانی از خدمات و تلاش‌کارشناسان و سرگروه‌های آموزشی گفت: درفرایند اجرای این پروژه ملی باید تمام ارگان ها در کنار یکدیگر برای تحقق اهداف این پروژه ملی تلاش خود را به کار گیرند.

منوچهر هوشیار ادامه داد: معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه ضمن توجه جدی به اجرای درس تربیت بدنی در شرایط کرونا با تمام توان پروژه کوچ را اجرا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار