تلاش‌های النصر عربستان و دوستان ایرانی شکست خورد؛ حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان قطعی شد

تهران (پانا) - کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس رد شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۹۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش‌های النصر عربستان و دوستان ایرانی شکست خورد؛ حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان قطعی شد

پس از اینکه پرسپولیس توانست السد قطر را با تمام ستاره‌هایش شکست دهد و سپس با عبور از سد پاختاکور به نیمه نهایی برسد، عده‌ای در داخل ایرانی که از موفقیت این تیم ناراحت بودند، تلاش‌هایی خود برای ناکام گذاشتن نماینده ایران را آغاز کردند و در اولین گام توانستند با انتشار چند هزار کامنت‌ در اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا و ارسال ایمیل‌هایی به این نهاد، کمیته برگزاری مسابقات را قانع کنند که عیسی آل کثیر گلزن شماره یک پرسپولیس را به اتهام واهی نژادپرستی محروم کنند.

پس از محروم شدن آل کثیر، موجی از شادی در فضای مجازی با رنگی خاص به راه افتاد اما این شادی تنها چند ساعت دعوام داشت و با رسیدن پرسپولیس به فینال، پروژه دوم این گروه آغاز شد و با کمک یکی از مدیران سابق یک باشگاه تهرانی تلاش‌هایی برای محروم کردن پرسپولیس از حضور در فینال آغاز شد. این گروه با همکاری برحی کانال‌های تلگرامی اقدام به ارسال پیام‌هایی به باشگاه النصر کردند، پیام‌هایی که حاوی این موضوع بود که پرسپولیس در جذب بازیکن تخلف کرده است و باید از حضور در فینال محروم شود.

ارسال این پیام‌ها به باشگاه النصر عربستان آنها را تحریک کرد تا آخرین تلاش خود برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهند و در همین زمینه شکایتی علیه باشگاه پرسپولیس تنظیم و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.

اما سرانجام دقایقی قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا در سایت رسمی خود اعلام کرد که با استعلامی که از فیفا دریافت کرده است، پرسپولیس زمانی که بازیکنان جدیدش را جذب کرده، محروم نبوده است و بدین ترتیب شکایت النصر ار پرسپولیس به صورت رسمی رد شد تا تلاش‌های این تیم عربستانی و حامیان ایرانی‌اش شکست بخورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار