سند تحول بنیادین، مهم ترین و اساسی‌ترین سند بالا دستی نظام تعلیم و تربیت است

عسلویه(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع فرهنگیان شهرستان عسلویه عنوان کرد مهم ترین و اساسی ترین سند بالادستی نظام تعلیم و تربیت، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۱۲۹۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین، مهم ترین و اساسی‌ترین سند بالا دستی نظام تعلیم و تربیت است

علی موحدی اظهار کرد: ساحتهای شش گانه و اهداف و راهکارهای ارائه شده در این سند به مدیران، معلمان، مربیان و مشاوران کمک می کند تا بتوانند در امر تربیت تمام ساحتی دانش آموزان موفق باشند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در تربیت تمام ساحتی است که مصونبت بخشی معنوی و فکری به مدارس اتفاق می افتد و حاصل این مصونیت بخشی، رهنمون ساختن دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه است.

موحدی گفت: تربیت غایی نظام تعلیم و تربیت نیز بر همین پایه قرار می گیرد که در نهایت به تربیت عبد صالح منجر خواهد شد.

موحدی، نمونه تربیت غایی مطلوب تعلیم و ترببت را شهید حججی و احمدی جوان و حسین صافی ها برشمرد و اظهار کرد: اگر برای تربیت تمام ساحتی تلاش کنیم و ابزارهای آن را فراهم کنیم امثال شهید حسین فهمیده ها، بهنام محمدی ها و....تقدیم جامعه خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به آسیبهای نوظهور و تشدید بعضی از آسیبهای قبلی گفت: باید مواظب دانش آموزان و فرزندان عزیزمان، این گلهای سرسبد زندگی و آینده سازان میهن اسلامی باشیم و با محبت و مهربانی و آموزش مهارتهای زندگی و توانمند سازی آنها، به ساختن نسلی فرهیخته برای به دست گرفتن مسوولیت های اجتماعی و عهده دار شدن پستهای اداری و اجرایی آنها را آماده کنیم.
موحدی نقش مدیران مدارس را برجسته برشمرد و بیان کرد: همه ارکان تعلیم و تربیت باید هماهنگ و همدل با هم افزایی در این مسیر روشن حرکت کنیم.
در آئین تجلیل از طلایه داران تربیت شهرستان عسلویه که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، حجه الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد امام جمعه و رحمانی معاون عمرانی فرمانداری و جمعی از مسوولین آموزش و پرورش این شهرستان انجام شد، جمعی از مدیران، مربیان پرورشی، مشاوران، سرگروهای درس تفکر و سبک زندگی و تعدادی از دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآنی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار