​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان خبر داد:

انعقاد قرارداد ۷۰ میلیارد ریالی برای بهسازی و لکه‌گیری آسفالت آزاد راه زنجان-تبریز

زنجان (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، از قرارداد ۷۰ میلیارد ریالی برای بهسازی و لکه‌گیری آسفالت آزادراه زنجان-تبریز در حوزه استحفاظی زنجان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد قرارداد ۷۰ میلیارد ریالی برای بهسازی و لکه‌گیری آسفالت آزاد راه زنجان-تبریز

عبدالحسین علی‌اکبری از قرارداد ۷۰ میلیارد ریالی برای بهسازی و لکه‌گیری آسفالت آزادراه زنجان-تبریز در حوزه استحفاظی زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر پیمانکار پروژه بهسازی و لکه‌گیری آزادراه زنجان-تبریز در باند جنوبی مشغول فعالیت است.

وی اظهار کرد: عملیات بهسازی و لکه‌گیری آزادراه زنجان-تبریز باکمی تأخیر نسبت به برنامه زمان‌بندی اجرا شد و در اوایل شرکت بهره‌بردار آزادراه زنجان-تبریز تعهدات خود را قبول نمی‌کرد ولی در جلسه‌ای که در تهران برگزار شد تعهدات خود د درزمینهٔ انجام لکه‌گیری و روکش آسفالت محور آزادراه زنجان-تبریز، عمل کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، بابیان اینکه از مردادماه سال جاری تاکنون سه کیلومتر از لکه‌گیری و روکش آسفالت آزادراه زنجان- تبریز توسط شرکت آپتین پایدار انجام‌شده است، گفت: وضعیت آسفالت ۳۰ کیلومتر از محور آزادراه زنجان-تبریز به‌شدت خراب است و تا زمانی که فصل کاری منطقه اجازه دهد آسفالت محور انجام خواهد شد.

علی‌اکبری بابیان اینکه در برخی قسمت‌های آزادراه زنجان-تبریز موج‌های در سطح آسفالت وجود دارد، ادامه داد: در برخی نقاط محور آزادراه زنجان-تبریز از گذشته برخی نشست‌ها وجود داشته است که باعث ایجاد برخی موج‌ها شده است که راهداری استان اقدام به اصلاح این نقاط کرده است.

وی از صدور موافقت اصولی ساخت پنج مجتمع بین‌راهی در محور آزاد زنجان-تبریز خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۲ مجمع خدمات رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی استان زنجان هستند و برای ساخت ۴۰ مجتمع خدمات رفاهی موافقت اصولی صادره شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار