معاون پژوهش و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

شروع مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از 19 مهر

بوشهر(پانا)_ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از 19 تا 25 مهر برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۹۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
شروع مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از 19 مهر

غلامرضا دانش‌فر در گفتگو با خبرنگار پانا بوشهر با اشاره به اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: گزینش و مصاحبه علمی از نفرات دعوت شده از 19 تا 25 مهر برگزار می‌شود.

او گفت : نفرات دعوت شده بر اساس جدول زمان بندی که در پورتال آموزش و پرورش استان به آدرس bushehr.medu.ir منتشر شده است، به محل مصاحبه مراجعه کنند.

معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: با توجه به محدودیت زمان، غیبت در مصاحبه، انصراف تلقی می‌شود و حذف از استخدام در آموزش‌وپرورش است.

دانش فر با اشاره به سهمیه ۲۹۸ نفری جذب امسال اضافه کرد:در مرحله اول یک‌ونیم برابر این ظرفیت یعنی ۴۹۱ نفر برای شرکت در مرحله مصاحبه فراخوان شده‌اند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه داوطلب نباید هیچ گونه رابطه استخدامی یا تعهد خدمت (دائم یا موقت )به نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی داشته باشد، افزود: داشتن حداقل معدل کل 14در دوره متوسطه ی دوم (معدل سه پایه ی اول ،دوم و سوم و حداکثر سن 24سال تمام در بدو ورود به دانشگاه شرایط اختصاصی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان است.

وی در خصوص داوطلبانی که مبتلا به بیماری کرونا هستند، عنوان کرد: معرفی شدگان که مبتلا به کوئید 19 در بیمارستان بستری و یا در حال قرنطینه می باشند، باید مدارک و مستندات خود را به دانشگاه فرهنگیان ارائه کرده تا شرایط مصاحبه و گزینش آنها در فرصت مناسب فراهم شود .

دانش فر گفت : همراه داشتن ماسک و مایع ضد عفونی جیبی و دستکش یکبار مصرف ضروری است .

او افزود : با توجه به شرایط کرونا و ممنوعیت پذیرایی عمومی در صورت تمایل آب آشامیدنی و تغذیه مختصر (بیسکویت ، شکلات )به همراه داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار