مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز اعلام کرد:

فضای تبلیغات محیطی تبریز راوی دلتنگی اربعین امسال

پانا(تبریز) - مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز اعلام کرد: در آستانه اربعین حسینی، فضای شهر تبریز راوی دلتنگی و دلدادگی عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
فضای تبلیغات محیطی تبریز راوی دلتنگی اربعین امسال

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، سعید حاجی‌زاده با بیان این مطلب افزود: طی روزهای گذشته اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با راه اندازی پویش «به تو از دور سلام» اقدام به جمع آوری تک جمله‌های شهروندان در وصف دلدادگی به حضرت امام حسین (ع)، دلتنگی و اشتیاق زیارت کربلای معلی کرده است.

او ادامه داد: در نهایت با بررسی جمله‌های ارسال شده از سوی شهروندان تبریزی به این پویش، گزیده‌ای از این روایت‌های دلتنگی در قالب تابلوهای شهری اکران شده است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن امسال ایام سوگواری سالار شهیدان را دستخوش تحول و تغییراتی کرده است، گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در تبریز و در راستای رویکرد «اربعین در خانه»، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز قصد دارد تدائی گر موکب های جنت الحسین (ع) شهرداری در اربعین سال های گذشته باشد.

او افزود: به همین منظور خودروهایی به همین نام در محلات تردد می کنند و به صورت سیار و با پخش عزاداری و زیارت اربعین حال و هوای این ایام را به خانه های شهروندان می برند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با اشاره به دیگر برنامه این مجموعه در استانه اربعین حسینی، یادآور شد: آماده سازی متن زیارت اربعین سیدالشهدا (ع) در قطع‌های کوچک و توزیع آن بین شهروندان از دیگر اقدامات این اداره کل به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار