بستری ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل

اردبیل (پانا)- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۱ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

کد مطلب: ۱۱۲۹۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل

به‌گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۱ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۳۶ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

او با ابراز تأسف از فوت ۲ نفر بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا در استان اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۴۳ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۹ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

حبیب زاده آمار کل بستری شدگان، بهبود یافتگان و نیز فوتی‌های بر اثر کرونا در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۸ هزار و ۳۶ نفر به این ویروس مبتلا و ۷ هزار و ۴۰ نفر بهبود یافته است که متأسفانه ۶۷۷ نفر از هم استانی‌های خود را نیز از دست داده ایم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان به مشارکت‌های انسان دوستانه مردم در این ایام تاکید کرد و افزود: یکی از نیازهای امروز مراکز درمانی و بیماران مبتلا به کرونا «پلاسما» است که انتظار داریم از بهبودیافتگان دارای شرایط اهدا پلاسما با مراجعه به مراکز درمانی با اهدای پلاسمای خود در بهبودی بیماران مبتلا به کرونا مشارکت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار