جمع‌آوری 251 میلیارد و 941 میلیون ریال کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌های فارس

شیراز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس خبر داد در طرح شور عاطفه‌های امسال 251 میلیارد و 941 میلیون ریال کمک‌های مردمی در این استان جمع آوری شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۸۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری 251 میلیارد و 941 میلیون ریال کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌های فارس

محمد بذرافشان، گفت: امسال در مراسم شور عاطفه‌ها بر اساس آخرین آمار جذب شده، 251 میلیارد و 941 میلیون ریال کمک‌های مردمی توسط ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شده است.

بذرافشان افزود: این طرح از 22 شهریور الی 11 مهرماه جاری در کشور برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها مبلغ 180 میلیارد و 178 میلیون ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد که امسال این مبلغ به 251 میلیارد و 941 میلیون ریال افزایش یافت و شاهد رشد 40 درصدی کمک‌های مردمی در این طرح بودیم.

بذرافشان اضافه کرد: از مبلغ جمع آوری شده مذکور، 60 میلیارد ریال به صورت نقدی از سوی خیران استان پرداخت شده است که طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته، پیش بینی می شود 5 هزار تبلت دانش‌آموزی تا یک ماه آینده تهیه و بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع شود.

او در خصوص طرح همبازی که با همکاری اداره پست استان اجرا شد، گفت: در این طرح 570 میلیون ریال کمک های مردمی شامل کیف، لوازم التحریر و لباس جمع آوری و میان نیازمندان توزیع شد.

طرح همبازی به صورت کشوری در 3 روز پایانی طرح شور عاطفه‌ها با همکاری اداره پست و کمیته امداد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار