جلب مشارکت در اجرای برنامه های تربیتی و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت بستری باید فراهم شود تا با جلب مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان در اجرای برنامه های تربیتی و فرهنگی تاثیر پذیری بیشتری داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جلب مشارکت در اجرای برنامه های تربیتی و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری ، مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه هماهنگی طرح ها و برنامه های فرهنگی و تربیتی معاونت پرورشی و فرهنگی با اشاره به ارتقای کیفیت محتوایی پرسش مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال، پرسش مهر با محوریت مقابله با کرونا برگزار خواهد شد، بنابراین منابعی که در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت غنی باشد تا به این بحث عمیق تر پرداخته شود.

او در ادامه به کار بردن زبان هنری در اجرای جشنواره علوی را یک اتفاق خوب عنوان و خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کنونی، بسیاری از برنامه ها بصورت حضوری برگزار نمی شود، ولی بایستی خلاهای موجود را در بستر مجازی برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر تبیین شخصیتی سردار شهید سلیمانی در جشنواره علمدار، خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی به عنوان نماد حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و خارجی است که آموزش و پرورش بایستی تمام ابعاد شخصیتی وی را به خوبی به نمایش بگذارد.

ناصری همچنین از مشارکت دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه در برنامه نوغلامان حسینی خبر داد و گفت: این جشنواره فرصتی است تا ارزش های نهضت عاشورایی را در ذهن ها نهادینه کنیم که این امر در صیانت فرهنگ عمومی جامعه نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

او همچنین از کسب رتبه سوم آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه لاله های روشن خبر داد و گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدا مبتنی بر یک سری اصول است و در این راستا تجلیل از خانواده شهدا، تبیین آثار شهدا و ارج نهادن به ارزش های شهید و شهادت بایستی مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار