پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پی درگذشت دبیر فیزیک دبیرستان های اردبیل

اردبیل (پانا)- آیت ا... سید حسن عاملی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پی درگذشت مرحوم قاسم هدایتی ،دبیر فیزیک دبیرستان های اردبیل پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پی درگذشت دبیر فیزیک دبیرستان های اردبیل

متن پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بدین شرح است.

با نهایت تاسف و تالم خبر درگذشت دبیر با اخلاص و صاحب سبک دبیرستانهای اردبیل مرحوم قاسم هدایتی موجبات غم و اندوه اینجانب و هم استانی های عزیز را فراهم آورد مشاهده تاثر و همدردی قاطبه اهالی اردبیل به‌ویژه جوانان دانش آموز اعم از دختر و پسر نشان از جریان عواطف زایدالوصف جمعی در میان همشهریان و نیز ارج و قرب کم نظیر این معلم و مربی وارسته و محبوب در میان مردم اردبیل داشت.

شایستگی های حرفه ای، ایمان به کار و تسلط و توانمندیهای تربیتی آنها را به درجه ای از محبوبیت رسانده بود که در طول دوره درمان، همکاران و شاگردانش با خانواده در محوطه بیمارستان مشغول دعا برای همکار و استاد شان بودند.

جامعه ما مستعد این عواطف و همدلی است و عواطف جمعی تنها در قبال اخلاص و مردم باوری متبلور می شود. چهره های ممتاز علمی و نخبگان المپیادها و مسابقات ملی و بین المللی، اندیشمندان سرآمد تاثیرگذار در محیط های علمی ایران و بلکه جهان حاصل عمر بابرکت این استاد فرهیخته و دلسوز بود.

بی شک در نزد پروردگار ارج و مقام شایان معلمی جایز هستند و در رضوان حق رضایتمندانه آرام گرفته اند.

این ضایعه جانگداز را به خانواده معزی و شاگردان با صفا و عموم فرهنگیان عزیز از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار