معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

کارگاه تولید الکل در پژوهش سرای دانش آموزی رویان بم احداث می شود

کرمان(پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حاشیه بازدید از روند تولید الکل در پژوهش سرای دانش آموزی رویان بم گفت عملیات ساخت کارگاه تولید الکل در پژوهش سرای دانش آموزی رویان بم به‌زودی آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه تولید الکل در پژوهش سرای دانش آموزی رویان بم احداث می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مهرالله رخشانی مهر گفت: کارگاه تولید الکل پژوهش سرای دانش آموزی رویان بم با مساحت ۲۵۰ متر مربع از محل اعتبارات نوسازی مدارس احداث خواهد شد.
در این کارگاه، روزانه بیش از ۳۰۰ لیتر الکل تولید می‌شود که تاکنون الکل بهداشتی برای مصرف روزانه مدارس و حوزه‌های امتحانات نهایی و ادارات دولتی شهرستان بم را تامین کرده است.
تاییدیه و مجوز تولید انبوه الکل ۷۰ درصد در این کارگاه از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم صادر شده است.
دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند نیز در پژوهش سرای دانش آموزی رویان بم با نازلترین قیمت توسط دانش آموزان تولید می شود.
تولید روزانه ۳۲ هزار ماسک و الکل و مواد ضدعفونی کننده در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و پژوهش سراهای دانش‌آموزی استان کرمان از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا آغاز شده و هم اکنون ادامه دارد.

مهر الله رخشانی مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور جهت بازدید از پروژه های آموزشی در حال ساخت و کلنگ زنی چند پروژه جدید آموزشی به شرق استان کرمان سفر کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان و جمعی از مسئولان و خیران معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این سفر همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار