از نمایشگاه اربعین تا نمایشگاه مهدویت در منطقه چهار

تهران (پانا) - فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار تقویت بنیه دینی و تعمیق فرهنگ انتظار در میان دانش آموزان را ضرورتی مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
از نمایشگاه اربعین تا نمایشگاه مهدویت در منطقه چهار

سه شنبه های مهدوی حرکتی خودجوش و اجتماعی است که برای یادآوری آن عزیزترینی که در این دل مشغولی های زندگی غریب ترین شده است، تا شاید با عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باعث چشاندن نمکی از طعم زندگی مهدوی به جامعه شود.

فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار در گفتگو با پانا تقویت بنیه دینی و تعمیق فرهنگ انتظار و مهدویت در میان دانش آموزان را ضرورتی مهم برشمرد.

وی با استناد به آیه شریفه "لا یکلف الله الا وسعها" افزود: اعتقاد ما این است که هر کس با هر توانی که دارد قدمی بردارد و خدمتی و حرکتی انجام دهد و این خدمات را نذر سلامتی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کنند تا بستر جامعه بیش از پیش پذیرای فرهنگ مهدویت شود.

صالحی فرد از تیموری، مدیریت آموزشگاه غیردولتی متوسطه دوره اول نبی اکرم(ص) و از کاربخش و اسماعیل پور مربیان جوان، خوش فکر و فعال تربیتی این آموزشگاه که اجرای این هفته سه شنبه های مهدوی را در اداره آموزش و پرورش منطقه چهار عهده دار بودند، قدردانی کرد.

گفتنی است نمایشگاه عکس‌ اربعین با همکاری و مشارکت کارشناسی قرآن، عترت و نماز و دارالقرآن الکریم حضرت زهرا (سلام الله علیها)، به موازات نمایشگاه مهدویت در منطقه چهار دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار