معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری:

معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در بین دانشگاه‌های کشور خوش درخشیده است

تهران (پانا) - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان را رضایت بخش دانست.

کد مطلب: ۱۱۲۸۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در بین دانشگاه‌های کشور خوش درخشیده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، اعضای هیات رئیسه و مدیران فرهنگی، اجتماعی دانشگاه فرهنگیان میزبان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بودند.

این جلسه با هدف پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در سالن شهید چمران دانشگاه فرهنگیان برگزار شد. پس از ارائه گزارش فعالیت های انجام شده از سوی معاون و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، غفاری فعالیت های حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان را رضایت بخش دانست و افزود: این دانشگاه در حوزه ستادی با معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف همکاری خوبی دارد.

غفاری در ادامه افزود: همه ما وامدار آموزش و پرورش هستیم و وظیفه داریم نقش مضاعفی را برای دانشگاه فرهنگیان در نظر بگیریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پایان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و همکاران این حوزه افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در بین دانشگاه های کشور خوش درخشیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار