برگزاری مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی مدارس در گناباد

گناباد (پانا) _ با حضور مسولین استانی و شهرستانی آموزشگاه ماه بیگم‌ رمضانی روشناوند گناباد افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی مدارس در گناباد

آیین افتتاحیه آموزشگاه شش کلاسه «ماه بیگم رمضانی» به همت خیرنیک اندیش حاج علی فدوی و مشارکت اداره کل نوسازی در شهر روشناوند و با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، معاون نوسازی و تجهیز مدارس استان، نماینده شهرستان، معاون فرماندار، معاونین،کارشناسان اداری، خیرین ارجمند و مدیران مدارس برگزار شد.

حسین احمدی، مدیر آموزش و پرورش گناباد ضمن‌تشکر ویژه از خیرین افزود : شهر روشناوند یکی از پر جمعیت ترین مدارس در گناباد را داراست و با توجه به ساختمان قدیمی آموزشگاه آسیه با افتتاح این آموزشگاه کمبود فضای آموزشی دراین منطقه برطرف می شود.

احمدی ضمن تشکر از اداره کل نوسازی استان جهت همراهی ویژه با خیرین در جهت تکمیل آموزشگاه ها در گناباد بیان کرد: برغم ویروس کرونا خوشبختانه خیرین در بخش تفاهم نامه ها و ساخت مدارس ورود دو چندانی داشته اند.

همپنین با همت خیر نیک اندیش آقای آسویار، آموزشگاه شش کلاسه فرهنگ واقع در خیابان سعدی ۹ با حضور مقامات استانی و شهرستانی در این دبستان کلنگ زنی شد.

همچنین نمازخانه مرحوم قاسمی و تک کلاس پیش ساخته( lsf )در آموزشگاه نواندیش بوده که کمبود فضای آموزشی و پرورشی این آموزشگاه را مرتفع کردنیز افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار