محصولات کانون در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه می‌شود

تهران ( پانا) - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفتادودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت که از ۲۳ تا ۲۷ مهر ۱۳۹۹ (۱۴ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۰) به صورت دیجیتالی برپا می‌شود، شرکت می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
محصولات کانون در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه می‌شود

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه دیجیتالی تولیدات حوزه انتشارات، کانون ضمن معرفی آثار قدیمی و جدید خود به ناشران دیگر کشورها، در زمینه‌ فروش حق‌نشر (کپی رایت) این آثار نیز با آن‌ها مذاکره خواهد کرد.

به‌گفته‌ مسوولان برگزاری نمایشگاه هفتادودوم در این دوره بیش از ۷۰ساعت برنامه، کنفرانس، کارگاه، سخنرانی و فرصت‌های بازاریابی پیش‌بینی ‌شده است که تمام آن‌ها به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. هم‌چنین حدود ۲۵۰۰ غرفه‌گذار مجازی از ۸۹ کشور تاکنون برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب فرانکفورت ثبت‌نام کرده‌اند.
مهمان افتخاری این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت کشور کانادا است که امسال با ۲۵ برنامه‌ و رویداد مجازی شرکت می‌کند و سال آینده و در نمایشگاه فیزیکی حضور خواهد داشت.
پیش از این نیز کانون در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن که از ۵ تا ۹ مهر ۱۳۹۹ (۲۶ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰) برگزار شد شرکت و بیش از ۵٠ عنوان از آثار برتر خود را که اغلب به زبان انگلیسی نیز منتشر شده است را برای معرفی بیشتر در سایت نمایشگاه بارگذاری کرده بود.

«خیمه قصه‌ها، ده شب ده قصه» در فضای مجازی

انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دومین ویژه‌برنامه «خیمه قصه‌ها، ده شب ده قصه» راوی داستان‌های محرم می‌شود، برنامه «خیمه قصه‌ها» از اربعین حسینی تا پایان ماه صفر هر شب میزبان یک قصه‌گو از قصه‌گویان یک استان است تا با توجه به آیین‌های سنتی همان استان، قصه‌گویی ویژه محرم روایت شود.
این ویژه‌برنامه که در راستای شعار کانون با عنوان «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» طراحی شده است هر شب میزبان یک قصه‌گو در فضای مجازی خواهد بود.
بر همین اساس، تعدادی از داستان‌های انتخاب شده برای این برنامه مربوط به واقعه کربلا و تعدادی دیگر به اتفاق‌های عصر حاضر و ارتباط آن‌ها با عاشورا می‌پردازد.
انجمن قصه‌گویی کانون در این برنامه با محوریت شعار «قصه عاشورا تمرینی برای زندگی» یادآور نقش پیام‌رسان حضرت زینب(س) در بازگویی و روایت این واقعه مهم است.
علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از روز چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ همزمان با شب اربعین حسینی به مدت ۱۰ شب ساعت ۲۰ از صفحه انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نشانی @ghesegoei دنبال کنند.

۱۶ مهر آخرین فرصت ثبت‌نام ترم پاییز کانون زبان ایران

کانون زبان ایران، ۱۶ مهر را آخرین فرصت ثبت‌نام در کلاس‌های آنلاین و حضوری ترم پاییز این مجموعه آموزشی اعلام کرد. زبان‌آموزان فعلی و همچنین علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مجموعه آموزشی تا روز چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ فرصت دارند تا پس از واریز شهریه فرآیند ثبت‌نام خود را از طریق پایگاه ثبت نام تکمیل کنند.
کلاس‌های این ترم کانون زبان ایران به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد، شروع کلاس‌های روزهای زوج از شنبه ۱۹ مهر، کلاس‌های روزهای فرد از یک‌شنبه ۲۰ مهر و کلاس‌های روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه از ۲۱ مهر خواهد بود.
بر اساس تقویم ترمی پاییز ۱۳۹۹ کلاس‌های این ترم طبق روال متداول در کانون زبان به صورت دو روز در هفته در روزهای زوج (شنبه وچهارشنبه)، فرد (یک‌شنبه و سه‌شنبه) و دوشنبه و پنج‌شنبه برگزار خواهد شد.
همچنین مدت زمان کلاس‌ها در هر سه گروه کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال ۹۰ دقیقه خواهد بود. همه کلاس‌های حضوری کانون زبان ایران، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار