جلسه مجازی معاونین و مربیان پرورشی شهرقدس

شهرقدس(پانا)- به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی جلسه معاونین و مربیان پرورشی شهرستان قدس در برنامه شاد به صورت آنلاین برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مجازی  معاونین و مربیان پرورشی شهرقدس

سید یوسف موسوی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در این جلسه بر اهمیت انجام فعالیت‌های پرورشی و تقویت ویژگی‌های تربیتی در دانش‌آموزان مثل اخلاق‌مداری، مسئولیت‌پذیری، وظیفه‌شناسی، ایثار، وطن‌پرستی و دین‌مداری تاکیدکرد تا بتوان نوجوانان و جوانان مدیر و مدبر در جهت ایجاد حیاط طیبه به بار آورد. او با اشاره به وضعیت به وجود آمده به عدم توقف برنامه‌های تربیتی، به برگزاری تمامی فعالیت‌های پرورشی در سال تحصیلی جاری تاکید کرد.

همچنین در خصوص انگیزه بخشیدن به دانش‌آموزان در جهت انجام فعالیت‌ها به را هکارهایی که با ایجاد خلاقیت در بستر فضای مجازی در بین دانش‌آموزان و خانواده آنها نشاط و شادابی را به ارمغان بیاورد اشاره کرد و گفت: توجه به فعالیت‌های حوزه پرورشی در فضای مجازی (شبکه شاد) از اهمیت فراوانی برخوردار است.

در ادامه این جلسه کارشناس مسئولان قرآن و عترت، فرهنگی هنری و اردویی، سازمان دانش‌آموزی و امور تربیتی آموزش و پرورش شهرستان قدس نسبت به ارائه رئوس برنامه‌های اجرایی مرتبط با حوزه خود اشاره کرد.

خبرنگار: زیبا کوکلانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار