هاشمی رفسنجانی:: انتخابات 1400 «سوپرمن» می‌خواهد، امیدوارم گول نخورم

برنامه‌ای برای نامزدی در انتخابات ندارم/ بعضی‌ها طرفدارانی دارند که فشار می‌آورند و می‌گویند هیچ راهی جز حضور تو نیست، امیدوارم که بنده گول نخورم، انشالله نیایم

تهران (پانا) - محسن هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه مدیریت اوضاع کنونی بسیار سخت است تاکید کرد در این شرایط کسی که کاندیدای انتخابات می‌شود، به قول غربی‌ها خیلی باید «سوپرمن» باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
هاشمی رفسنجانی:: انتخابات 1400 «سوپرمن» می‌خواهد، امیدوارم گول نخورم

محسن هاشمی رفسنجانی در ارتباط با رادیو تهران در پاسخ به این سوال که آیا شما برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 کاندید می‌شوید؟ گفت: نه، من برنامه‌ای برای انتخابات ندارم. با وضعیتی که الان هست، فکر نمی‌کنم هیچ عاقلی کاندید شود.

وی گفت: مدیریت این وضعیت خیلی سخت است، اوضاع، اوضاع میزانی نیست. فکر می‌کنم کسی که خود را کاندید می‌کند، به قول غربی‌ها خیلی باید «سوپرمن» باشد.

پسر ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اضافه کرد: من الان نزدیک به 60 سال سن دارم و در بازنشستگی می‌گذرانم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که شما چند ماه پیش چنین تصمیمی داشته‌اید و اکنون احتمالا منصرف شده‌اید، گفت: خیر، بعضی‌ها به بنده لطف داشتند آن هم به خاطر فعالیت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال‌های گذشته؛ و چنین نگاهی به من داشتند اما من هیچ وقت چنین چیزی را مد نظر قرار ندادم.

محسن هاشمی درباره اینکه اگر از شما از سوی جبهه‌های مختلف دعوت شود، آیا بررسی خواهید کرد یا خیر، گفت: من هنوزم فکر میکنم که نمیتوانم از عهده این مسئولیت برآیم. هنوز 9 ماه تا انتخابات مانده است.

وی افزود: بعضی‌ها طرفدارانی دارند و این طرفداران فشار می‌آورند. چندین انتخابات که برگزار شده است، دیدیم که چگونه طرفدار به کاندیدا فشار می‌آورند و او را مجبور می‌کنند که هیچ راهی جز حضور تو نیست. امیدوارم که بنده گول نخورم، انشالله نیایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار