معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش :

بازگرداندن یک دانش آموز باز مانده از آموزش به چرخه تحصیل کاری بسیار ارزشمند است

جلسه طرح آبا ( آموزش بازماندگان از تحصیل) با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش و مجمع خیرین حامیان از تحصیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بازگرداندن یک دانش آموز باز مانده از آموزش به چرخه تحصیل کاری بسیار ارزشمند است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مجتبی زینی‌وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه کار بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل کار بسیار بزرگی است، گفت: اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اولین مجموعه‌ای بود که کار در این زمینه را به شکل جدی آغاز کرده و چراغی را روشن نمودند که با روشنایی آن می‌توان مسیر را ادامه داد.

او با اشاره به اینکه یک چهارم دانش‌آموزان اتباع کل کشور در شهرستان‌های استان تهران به سر می‌برند، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و شروع آموزش‌های مجازی، دانش آموزان اتباع با چالش‌های جدی مواجه شدند که باید با کمک خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در جهت رفع آن تلاش‌های جدی انجام داد.

زینی‌وند با تاکید بر اینکه قطعا در زمینه بازگرداندن کودکان بازمانده از آموزش به چرخه تحصیل با مشکلات جدی روبرو هستیم، تصریح کرد: نفس این کار به قدری بزرگ و ارزشمند است که قطعا می‌توان همه ناملایمات را در این زمینه از سر گذراند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار