عرضه ماسک‌های طبی استاندارد با قیمت مصوب دولتی با همکاری شهرداری در تبریز

تبریز(پانا) - کمیسیون ویژه ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری تبریز از واحد تولید ماسک طبی استاندارد در تبریز بازدید کرد و مقرر شد با هماهنگی و نظارت مستقیم و مستمر در اختیار عموم شهروندان با شرایط اصولی و سهل قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
عرضه ماسک‌های طبی استاندارد با قیمت مصوب دولتی با همکاری شهرداری در تبریز

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده در این باره اظهار کرد: ماسک های تولید شده در این واحد استانداردها و مجوزهای لازم از وزارت صمت (صنایع و معادن) و دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو را دارا بوده و روزانه تعداد انبوهی قابلیت تولید را دارد.

وی افزود: مجموعه شهرداری تبریز بر اساس رسالت و منشور مشخص که خدمات رسانی به شهروندان از بارزترین شاخصه آن معرفی شده است با هماهنگی صورت گرفته این ماسک ها در تمامی محلات و نقاط مختلف شهر با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و متولیان سلامت توزیع می شود.

وی ادامه داد: شهروندان عزیز با ارائه کد ملی و با قیمت مصوب و مورد تائید دولت قادر به خرید این ماسک ها در حد کفاف و نیاز خانوارها خواهد بود.

حسن زاده در خصوص کیفیت و نحوه توزیع این ماسک ها گفت: با توجه به اینکه از هر جهت این ماسک ها مورد تایید دستگاههای مربوطه بوده برای توزیع بهینه و گسترده این ماسک ها شهرداری تبریز ضمن اعلام آمادگی کامل برای تعامل و همکاری مکان‌های مناسب را در اختیار این واحد تولیدی قرار می دهد.

او در خصوص صیانت از سلامت پرسنل شهرداری و خانواده های همکاران اظهار کرد: در مجموعه شهرداری سازمانها و مناطق و ستاد پیشگیری از کرونا فقط ملزم به تهیه و خرید ماسک استاندارد هستند و تهیه و خرید ماسک های غیر استاندارد برای توزیع در بین همکاران به هیچ عنوان مورد تائید و قابل قبول نخواهد بود.

رئیس ستاد پیشگیری در خاتمه خاطر نشان کرد: تعداد محدودی از سازمانها و مدیریت های زیر مجموعه شهرداری در اجرای پروتکل های بهداشتی و مصوبات و شیوه نامه های ستاد کرونا سهل انگاری کرده یا انجام نمی دهند که با عنایت به دستور اکید شهردار محترم به دلیل حساسیت حفظ سلامتی شهروندان و ایجاد مخاطرات در حوزه سلامت و عدم اعمال شیوه نامه های بهداشتی، با استناد به بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور هر فردی یا سازمانی که در اجرای پروتکل های بهداشتی سهل انگاری کرده یا در مسیر اجرای مصوبات کرونا اقدامی به‌عمل نیاورد به عنوان متخلف تلقی می شود و علاوه بر برخورد با این افراد به هیئت تخلفات اداری کارکنان دولت معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار