احداث هنرستان فنی حرفه ای تخصصی در ناحیه یک بهارستان

بهارستان (پانا)- طی تفاهم نامه‌ آموزش‌و پرورش ناحیه یک بهارستان با شهرداری صالحیه عملیات ساخت هنرستان فنی حرفه‌ای با ظرفیت 360 دانش‌آموز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
احداث هنرستان فنی حرفه ای تخصصی در ناحیه یک بهارستان

کلانتری مدیر آموزش‌و پرورش ناحیه یک بهارستان گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته با شهرداری صالحیه امضا شد مقرر شد هنرستان فنی‌وحرفه‌ای 20 کلاسه در مساحت 4 هزار متر مربع ساخته شود که با توجه به عدم وجود یک محیط آموزشی فنی و تخصصی در حوزه ناحیه یک بهارستان با ساخت این هنرستان تحولی عظیم در حوزه فضای آموزشی این منطقه ایجاد خواهد شد.

آگاهی‌مند شهردار صالحیه در خصوص اجرای این پروژه گفت: به‌دنبال مطالبات گسترده شهروندان در خصوص نبود هنرستان فنی و حرفه ای و عدم اعتبارت لازم از سوی آموزش ‌و پرورش برای تحقق خواسته به‌حق شهروندان، شهرداری و شورای اسلامی پای کار آمدند تا در حوزه توسعه فضاهای آموزشی نیز به محرومیت‌زدایی از شهر صالحیه بپردازند.

این پروژه که در زمینی به‌مساحت ۴ هزار متر مربع و با ظرفیت ۳۶۰ دانش‌آموز که در مجاورت بلوار شهید سردار سلیمانی واقع شده، هم‌اکنون در مرحله گودبرداری و اجرای فونداسیون قرار دارد.

گفتنی است در طول ۷ سال اخیر بیش از ۱۲ هزار متر مربع زمین برای احداث مدرسه از سوی شهرداری و شورای اسلامی صالحیه به اداره آموزش‌و پرورش ناحیه ۱ بهارستان صورت گرفته است که می توان از آن‌ به‌عنوان نقطه عطفی در توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم نام برد.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار