جلسه هم اندیشی مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها ومناطق خراسان شمالی برگزارشد

 بجنورد (پانا) جلسه هم اندیشی مسئولین سازمان دانش آموزی 15 مهر ماه 99 درمحل سالن جلسات سازمان دانش آموزی استان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها ومناطق خراسان شمالی برگزارشد

به گزارش پانا ، صبح امروز 15 مهر ماه 99 جلسه هم اندیشی در سالن جلسات با حضور معاونین سازمان دانش آموزی مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها ومناطق برگزار شد . در این جلسه اسداله خاکستری معاون سازمان در خصوص مسائل مالی سازمان به بحث وتبادل نظر با مسئولین پرداختند ،وی همچنین مستند سازی صحیح در اسناد مالی شهرستانها را تاکید نمودند .

خاکستری عنوان نمود : سازمان دانش آموزی در خصوص سرویس مدارس اجرای کار فرهنگی ،تولید محتوا وبروشور می باشد در مورد بقیه امورات سرویس مدارس تعهدی ندارد .

وی ادامه داد: آمار بوفه مدارس در سامانه ثبت شودوبه مدارس شهرستان به صورت بخشنامه ارسال شود .

در ادامه جلسه ،حسین کنعانی معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی خراسان شمالی ،ضمن اعلام آمار میزان جذب اعضای پیشتازان گفت: هدف سازمان برای تشکیل پیشتازان، تربیت اجتماعی دانش آموزان، یادگیری مهارت های تشکیلاتی و اجتماعی و همچنین تقویت دانش معرفتی و حس مسئولیت پذیری و میهن دوستی در دانش آموزان است.

وی در ادامه افزود: هدف اصلی از تشکیل پیشتازان، تربیت دانش آموزانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی، دارای اعتماد به نفس و مدیران آینده است.

حسین کنعانی گفت :هدف شورای دانش آموزی ترویج فرهنگ مشارکت جویی، تعاون، همکاری و تقویت حس مسئولیت پذیری در دانش آموزان در عرصه های مختلف آموزش و پرورش است.
وی بهره بردن از نظرات دانش آموزان برای اصلاح و ارتقای قوانین، مقررات و برنامه ها را از اهداف انتخابات شورا و مجلس دانش آموزی بیان کرد.
کنعانی با تأکید بر تقویت روحیه خودباوری و خود ابتکاری در دانش آموزان، گفت: دانش آموزان باید به سرنوشت خود و سایر دانش آموزان اهمیت دهند و از هم اکنون برای به دست آوردن تجارب لازم و بر عهده گرفتن مسئولیت های مهم در آینده آماده شوند.
معاون سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در ادامه با بیان این که نظرات نمایندگان مجلس دانش آموزی در سیاست گذاری ها بسیار مؤثر است، گفت: نمایندگان دانش آموزان در مجلس دانش آموزی باید با نگاه تیزبین خود انتقادات و پیشنهادات سازنده ای در مدرسه، ادارات آموزش و پرورش و حتی وزارتخانه ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار