جاوید نسب معاون سوادآموزی البرز:

تفاهم نامه همکاری مابین معاونت سوادآموزی و سازمان دانش آموزی امضا شد

کرج(پانا)- در راستای تحقق اهداف شیوه نامه واگذاری فعالیت های سوادآموزی به شیوه برون سپاری تفاهم نامه همکاری مابین معاونت سوادآموزی و سازمان دانش آموزی امضا شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری مابین معاونت سوادآموزی و سازمان دانش آموزی امضا شد

به گزارش معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز، تفاهم ­نامه این معاونت و سازمان دانش آموزی با هدف توسعه همکاری در ارائه خدمات سوادآموزی و کیفیت بخشی به اجرای طرح و برنامه ­ها امضا شد.

جاوید نسب معاون سوادآموزی در جلسه مشترک انعقاد تفاهم نامه، ضمن ابراز خرسندی از ایجاد فرصت برای توسعه همکاری دو حوزه اظهار کرد: در راستای سیاست­ها و راهبردهای اجرایی سازمان نهضت سوادآموزی و وزارت متبوع در خصوص برنامه ­ریزی برای ارائه خدمات سوادآموزی به بزرگسالان کم ­سواد و بیسواد گروه سنی 49-10 ساله و شناسایی و جذب آنها در دوره ­های سوادآموزی، ساماندهی نیروهای آموزش ­دهنده در کلاس­های سوادآموزی، عملیاتی کردن مفاد مندرج در شیوه نامه واگذاری فعالیت های سوادآموزی به شیوه برون­سپاری و تلاش برای تحقق هدفگذاری ­های انجام شده در توسعه کمی و کیفی طرح و برنامه­ ها؛ تفاهم نامه توسعه همکاری با سازمان دانش ­آموزی منعقد شد.

صادقیان رئیس سازمان دانش ­آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اساسنامه سازمان مذکور و اهمیت آن در برنامه ریزی برای اجرای فعالیت­ها؛ آمادگی آن سازمان را برای همکاری مشترک با معاونت سوادآموزی به منظور تحقق هدف‌گذاری های انجام شده و ارائه مطلوب خدمات سوادآموزی به جامعه هدف در چارچوب اساسنامه سازمان مذکور اعلام کرد.

لازم به توضیح است جلسه انقعاد تفاهم نامه یادشده با حضور روسای اداره سوادآموزی اداره کل و نواحی چهارگانه کرج برگزار شد و همکاران حاضر در جلسه تجارب، نقطه نظرات و پیشنهادات کاربردی خود را برای ارائه هر چه مطلوب­ترخدمات سوادآموزی و اجرای طرح و برنامه ها بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار