جلسه مشاوران جوان منطقه یک

تهران(پانا)-جلسه مشاوران جوان منطقه 1 با حضور زهرا سیف، مسئول سازمان دانش آموزی و کانون فرهنگی - تربیتی رضوان، کارشناس مسئولان فعالیت های اردویی و نماز در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش منطقه تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مشاوران جوان منطقه یک
زهرا سیف، ضمن تشکر از حضور و مشارکت مشاوران جوان گفت: در سال جاری سه حوزه تحول بنیادین در آموزش و پرورش، جایگاه و منزلت معلم در جامعه و افزایش ضریب نفوذ و توانمندی جوانان در عرصه مدیریتی از جمله سرفصل های کاری مشاوران جوان است.فعالیت های مشورتی و ارائه نظرات ایده ها و ابتکارات بیشتر در این زمینه ها در دستور کار است.مسئول سازمان دانش آموزی منطقه راهکارهایی برای افزایش فعالیت مشاوران مطرح کرد.
همچنین محجوری، کارشناس مسئول گزارشی از برنامه ها و فعالیت های مشاوران جوان در سال گذشته ارائه کرد.
در ادامه جلسه، مشاوران جوان منطقه یک نیز به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص وضعیت آموزش و پرورش و فعالیت جوانان، اتلاف وقت دانش آموزان در کلاس‌های درس مجازی، مسائل ومشکلات آموزش مجازی، شبکه شاد، رونق درس کارآفرینی، مسائل اقتصادی از جمله این که دانلود فایل های درسی هزینه زیاد اینترنت را در بر دارد؛ پرداختند؛ و راهکارهای خود را برای بهبود وضعیت ارائه کردند. همچنین باردیگر تجدید نظر در گزینش دبیران، ادامه و تداوم جلسات مشاوران جوان با دستور کار مشخص و برگزاری جلسات با مدیران راخواستارشدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار