برگزاری نشست های برون مرزی برای رونق مبادلات مرزی سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا)-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان عنوان کرد در راستای بررسی مسائل مرزی میان سیستان و بلوچستان با دو استان مرزی کشورهای پاکستان و افغانستان نشستی با مسئولان این استان ها برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  نشست های برون مرزی برای رونق مبادلات مرزی سیستان و بلوچستان

به گزارش اداره روابط عمومی استانداری سیستان و بلو چستان، ماندانا زنگنه در جلسه بررسی زمینه های نشست با مسئولان کویته پاکستان و نیمروز افغانستان که با حضور نماینده وزارت امور خارجه در استان و مدیران برخی از دستگاه های اجرایی در سالن جلسات نمایندگی وزارت امور خارجه در استان برگزار شد، اظهار کرد: آبان ماه سال جاری نشست کمیسیون مشترک ایران و افغانستان در بعد ملی برگزار می شود و با توجه به اهمیت بهره بردن از ظرفیت های مرزی میان دو استان برگزاری این نشست می تواند در مصوبات آن جلسه تاثیر سازنده ای برای رونق مرزهای مشترک دو کشور داشته باشد.
وی بیان کرد: نتایج این نشست ها می تواند رونق بیشتر مرزهای استان با این دو کشور را به همراه داشته باشد و در سایه آن بازارچه های مرزی استان با این کشورها هم رونق بیشتری به خود خواهد دید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: افزایش مبادلات مرزی میان سیستان و بلوچستان با این دو کشور را می توان از مهمترین دستاوردهای این دیدارها برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار