استاندار زنجان:

نظارت‌های دقیق بر رعایت محدودیت‌های کرونایی

زنجان (پانا) - استاندار زنجان اعلام کرد با توجه به محدودیت‌های یک هفته‌ای اعمال شده جهت مقابله با کرونا در استان، نظارت دقیق بر رعایت این موارد و پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نظارت‌های دقیق بر رعایت محدودیت‌های کرونایی

فتح الله حقیقی جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان ابهر، اظهار کرد: افراد بسیاری در حوزه بهداشت و درمان درگیر مبارزه با کرونا هستند و تنها درخواست آنها از مردم رعایت پروتکل های بهداشتی است.
وی تصریح کرد: در صورتی که همه مردم به وظایف خود در رعایت پروتکل‌ها عمل کنند مشکلات کمتری در مقابله با کرونا خواهیم داشت.
استاندار زنجان با اشاره به بازدید سرزده از شهرستان های ابهر و خرمدره، خاطرنشان کرد: نتیجه ارزیابی ما در این ۲ شهرستان لزوم افزایش توجه به مبارزه با کرونا در خرم‌دره بوده‌است.
مقام عالی استان تاکید کرد: مبارزه با کرونا در دیگر کشورها هیچ برتری نسبت به ایران ندارد و تا زمانی که دارویی برای درمان آن کشف نشده باشد همه مردم ناچار به همزیستی با کرونا هستند.
وی یادآور شد: امروز استان زنجان در تولید ماسک سه لایه با تعداد ۷۰۰ هزار عدد در روز به خودکفایی رسیده است که با قیمت یک‌هزار تا یک‌هزارو ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: یک هفته آینده کلاس‌های درس دانش‌آموزان در استان باید به صورت مجازی برگزار شود و آموزش و پرورش بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت دقیق داشته باشد.

گفتنی است؛ محدودیتهای هفته پیش رو بر فعالیت دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه ها با ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها،مساجد و مصلی‌ها و برگزار نشدن نماز جمعه، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی، سینما، تئاتر و مراکز مشابه همچنین موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های ورزشی، ورزش های پر برخورد مانند کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چایخانه ها، باغ وحش و شهربازی اعمال می شود.

همچنین در این مدت حوزه های علمیه، دانشگاه‌ها و مدارس به صورت غیرحضوری ادامه فعالیت خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار