اجتماعی شدن آموزش و پرورش و خلق موقعیت‌های جدید یادگیری؛ دو کارکرد اصلی «شادنما»

تهران (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی، معاون آموزش متوسطه، معاون وزیر رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، نمایندگان معاونت‌های آموزش ابتدایی و تربیت بدنی و مشاور وزیر آموزش و پرورش در شبکه شاد، پیش نشست شورای سیاست گذاری شبکه شاد نما در محل سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اجتماعی شدن آموزش و پرورش و خلق موقعیت‌های جدید یادگیری؛ دو کارکرد اصلی «شادنما»

ژبه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه شاد نما شبکه ای در دل شبکه شاد است که محتواهای سمعی و بصری در حوزه علمی، پرورشی و تربیت بدنی و فعالیت های فوق برنامه ویژه دانش آموزان و اولیاء را پخش خواهد کرد اظهار کرد: کارکرد شبکه شاد ایجاد مدرسه مجازی است اما شاد نما کارکردی فراتر از مدرسه مجازی دارد و می تواند پیوند جامعه با آموزش و پرورش و مدارس را برقرار کند.

وی افزود: یکی از سیاست های اصلی آموزش و پرورش اجتماعی شدن آن است و شاد نما که شبکه ای با حضور همه دانش آموزان و اولیا است می تواند گامی در جهت گفتمان سازی آموزش و پرورش و اجتماعی شدن آن باشد.

وی گفت: بر اساس آموزه های سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش باید موقعیت های جدید یادگیری را خلق کند و شادنما یک موقعیت جدید برای یادگیری است.

معاون وزیر با بیان اینکه تمام ماموریت های سازمان بهزیستی و وزارت آموزش و پرورش در قالب جمعیتی کوچک در دل آموزش و پرورش استثنایی وجود دارد اظهار کرد: آموزش و پرورش استثنایی به عنوان سازمانی پیشرو این آمادگی را دارد که محتواهای علمی، پرورشی و تربیت بدنی و فعالیت های فوق برنامه ویژه دانش آموزان استثنایی و اولیاء آنان را جهت پخش از شبکه شاد نما تولید کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار