سرپرست پردیس بنت الهدی صدر بوشهر:

کسب مقام سوم طراحی پوستر جشنواره ورزش در خانه توسط دانشجومعلم بوشهری

بوشهر(پانا)_ سرپرست پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت مقام سوم طراحی پوستر جشنواره ورزش در خانه دانشگاه فرهنگیان توسط دانشجومعلم این پردیس کسب شد .

کد مطلب: ۱۱۲۸۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام سوم طراحی پوستر جشنواره ورزش در خانه توسط دانشجومعلم بوشهری

زهرا محمدی با بیان این مطلب اظهار کرد: جشنواره ورزش در خانه به همت اداره کل تربیت بدنی معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان طراحی و به مرحله اجرا درآمد.
سرپرست پردیس بنت الهدی صدر با بیان اینکه توجه به امر مهم ورزش در جامعه امروز بسیار ضروری است، گفت: موفقیت و درخشش بانو افسانه هوشیار دانشجو معلم این پردیس در بخش پوسترهای دانشجویی این جشنواره مایه افتخار و مباهات همه مسئولان، کارکنان و دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر شد.
محمدی در ادامه بیان کرد: دانشجو معلمان این پردیس در مسابقات و جشنواره های مختلف ورزشی در سطح استان و کشور بارها مقام های برتر این رویدادها را به خود اختصاص داده اند و این مهم متاثر از توانمندی دختران دانشجومعلم ما در بعد ورزشی است.
محمدی در پایان تصریح کرد: امیدوارم دختران دانشجومعلم پردیس بنت الهدی صدر بوشهر در همه عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی با تلاش و پشتکار لازم به موفقیت دست یابند و همواره الگوی زنان جامعه خود باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار