مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

هدف بسته تحول پرورشی و فرهنگی تربیت دانش‌آموز اجتماعی، قانون مدار و مسئولیت‌پذیر است

اسلامشهر( پانا) - جلسه ویدئو کنفرانس مدیر و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور معاونین پرورشی و تربیت بدنی و روسای سازمان دانش آموزی مناطق بیست و یک گانه با تشریح بسته پرورشی و فرهنگی سند تحول برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف بسته تحول پرورشی و فرهنگی تربیت دانش‌آموز اجتماعی، قانون مدار و مسئولیت‌پذیر است

در این برنامه ابوالحسن قلیزاده مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با تسلیت پیشاپیش اربعین حسینی و ابراز امیدواری از اینکه همگان از زائرین، محبان و رهروان امام حسین (ع) باشیم، اظهار کرد: بسته تحول با دستور وزیر آموزش و پرورش در 25 قسمت در معاونت‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش تنظیم شده که از این تعداد دو بسته با محور پرورشی و فرهنگی مربوط به سازمان دانش‌آموزی و با هدف هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی است. این بسته جامع‌ترین، عملیاتی‌ترین و بهترین بسته تحولی است که تاکنون ابلاغ شده و هدف آن ارتقاء جایگاه سازمان دانش‌آموزی در آموزش و پرورش است.

او افزود: بسته سند تحول پرورشی و فرهنگی که به مناطق ارسال شده، شامل 5 جلد است که بخش اول مربوط به کلیات برنامه، هدف‌گزاری، جدول زمانی، بخش دوم، فعالیت تشکل پیشتازان در شاخه‌های فرهنگی و مهارتی، قسمت سوم مربوط به توسعه خبرگزاری پانا، بخش چهارم در زمینه مجلس دانش‌آموزی و بخش پنجم نیز مربوط به پیوست رسانه‌ای و فعالیت خبر، با تبیین هدف هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی و تربیت دانش‌آموز اجتماعی، قانون‌مدار و مسئولیت‌پذیر است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران به تدوین سیستم نظارتی برای اجرای برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های مناطق در فضای مجازی را پیگیری می‌کنیم و در جریان معرفی منش‌ها توسط همکاران هستیم.

قلیزاده مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در جمع بندی این ویدئو کنفرانس به تشریح مواردی از جمله، توجه به توسعه خبرگزاری پانا با هدف تدوین منشور رفتاری، تغییرات کلی در مجلس دانش‌آموزی بر مبنای اینکه انتخابات در مناطقی برگزار خواهد شد که دارای 25 واحد‌ آموزشی دوره متوسط دختران و پسران به بالا باشند و اجرای بخشنامه زنگ کرونا پرداخت.

در این جلسه، قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، چراغی از ناحیه دو بهارستان و امینیان از شهرستان پاکدشت به بیان نقطه‌نظرات خود در زمینه اثرگذاربودن برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی، توسعه مهارت‌های خبرنگاران پانا، توجه به کمبود منابع مالی در مناطق و برگزاری جشنواره تابستانی شاد پرداختند.

خبرنگار: حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار