طی ٢۴ ساعت گذشته؛

کرونا جان ۱۱ نفر را در فارس گرفت

شیراز (پانا) - آخرین آمارهای مربوط به کروناویروس در استان فارس نشان می دهد که در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون، ۱۱ هم استانی دیگر جان خود را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کرونا جان ۱۱ نفر را  در فارس گرفت

علی اکبری معاون درمان دانشگاه با اعلام این آمار در استودیو سلامت دانشگاه از افزایش موارد نمونه گیری به ۳۰۰ هزار و ۷۲۳ مورد خبر داد و افزود: با بررسی این نمونه های تشخیصی در آزمایشگاه های استان از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون ۵۷ هزار و ۵۸۱ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

علی اکبری آمار بیماران مشکوک و دارای علامت کروناویروس که هم اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند را ۸۶۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۹۴ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

وی در ادامه گزارش خود با اعلام جان باختن ۱۱ هم استانی در اثر کروناویروس طی روز گذشته تاکنون، مجموع جانباختگان کووید۱۹ از ابتدا تاکنون را هزار و ۲۷ نفر اعلام کرد.

به گفته این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از آغاز شیوع این بیماری تا امروز، چهاردهم مهر، ۵۱ هزار و ۹۸۴ مبتلا در فارس بهبودی یافته و از بیمارستان ها ترخیص شده یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایان گزارش خود با اشاره به افزایش موارد ابتلا و بستری بیماران در طی روزهای اخیر، این سیر صعودی را به منزله هشدار دانسته و از عموم مردم خواست تا با استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی از دیگران و شست و شوی منظم دست ها، در کاهش چرخه های انتقال این بیماری و حفظ سلامت خود سهیم شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار