پیام دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش به مناسبت روز جهانی معلم؛

امانی: معلم، تصویرگر افکار و اندیشه دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پیامی 14 مهر ماه 99 برابر با 5 اکتبر 2020 روز جهانی معلم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۸۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
امانی: معلم، تصویرگر افکار و اندیشه دانش‌آموزان است

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شورای عالی آموزش و پرورش، پیام محمود امانی به مناسبت روز جهانی معلم به شرح زیر است:

به نام خداوند مهربان
معلم مانند نوری است در تاریکی تا دانش آموزان را به سوی روشنایی هدایت نموده و راه را از بیراهه مشخص نماید تا بتوانند مسیرهای شکوفایی، توسعه و پیشرفت آینده جامعه را به خوبی بشناسند.

معلم، تصویرگر افکار و اندیشه دانش آموزان است و تلاش می کند تا انسانهایی مومن، مجاهد و عاقل را برای آینده بهتر جامعه تربیت کند.

اعتلای فرهنگ، ادب و اندیشه فرزندان این مرز و بوم در گرو همت والای معلمان و فرهنگیان دلسوز و فداکاری است که با قلبی سرشار از محبت، نوعدوستی و با استفاده از روش های خلاقانه و نوآورانه برای علم آموزی، مهارت افزایی، تنویر افکار و بینش دانش آموزان اهتمام می‌ورزند. از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه است.

تلاش، فداکاری و از خودگذشتگی معلمان در دوران بیماری واگیردار کرونا خود موید حس مسئولیت پذیری و نوعدوستی، همدلی و همراهی آنان با جامعه است که با هیچ واژه ای قابل بیان نیست.

روز جهانی معلم را به همه عزیزانی که افتخار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان عزیز را بر عهده دارند و در صدد ایجاد تحول اساسی در فرآیندهای نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر سند تحول بنیادین و متناسب با نیازها و شرایط کنونی و بازسازی سیمای آینده جامعه هستند، تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار