شوک بزرگ به نماینده لیگ برتری والیبال ارومیه؛ 5 نفر محروم شدند

تهران (پانا) - کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، سرپرست، سرمربی، مربی بدنساز و دو بازیکن تیم آذرباتری ارومیه را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
شوک بزرگ به نماینده لیگ برتری والیبال ارومیه؛ 5 نفر محروم شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز گذشته (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای مریوان، تهران، آمل، سیرجان، ورامین و ارومیه پیگیری شد.

تیم‌های پیکان تهران و آذرباتری ارومیه در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر در سالن ایران خودرو به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با حاشیه‌هایی همراه بوده است.

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، بر اساس گزارش ناظر این مسابقه و به دلیل رفتار ناشایست در جریان و بعد از مسابقه، دو بازیکن (جاوید اسمعیل‌زاده و مهدی رضایی)، مربی بدنساز (توحید اصغری)، سرمربی (ساسان خداپرست) و سرپرست (سالار پاسبانی) تیم آذرباتری ارومیه تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کرد.

هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان، روز چهارشنبه هفته جاری با شش دیدار در شهرهای یزد، اردکان، ارومیه، رامسر، قزوین و تهران پیگیری خواهد شد و تیم آذرباتری ارومیه میزبان فولاد سیرجان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار