کشف 20 میلیاردی لوازم آرایش قاچاق در پایتخت 

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف لوازم آرایش قاچاق به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال در پایتخت، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف 20 میلیاردی لوازم آرایش قاچاق در پایتخت 

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز، این پدیده شوم اقتصادی و همت پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، به دنبال دریافت گزارش هایی مبنی بر دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان مصطفی خمینی، ماموران بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از اعزام واحد گشت به محل و انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی، ماموران متوجه شدند، یک دستگاه خودروی سواری شوتی با شماره انتظامی دیگر شهرها به محل مراجعه و اقدام به تخلیه مقادیری لوازم آرایشی خارجی فاقد مجوز بهداشت و اسناد و مدارک گمرکی می کند، بلافاصله پس از مشاهده این اقدام، مشخص شد داخل محل اعلامی که فاقد شناسه انبارداری بوده مملو از لوازم آرایشی قاچاق است.

گودرزی تصریح کرد: در این عملیات پلیسی، دو متهم دستگیر و چهار هزار و 888 ادکلن و دویست و چهل هزار و 32 عدد انواع لوازم آرایشی به ارزش ریالی تقریبا 20 میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، بیان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار