فعالیت های پرورشی در مدارس با قدرت بیشتری اجرا می شود

فریمان(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی فریمان گفت در سال تحصیلی جدید فعالیت های پرورشی در مدارس با قدرت بیشتری اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های پرورشی در مدارس با قدرت بیشتری اجرا می شود

جلسه توجیهی معاونین و مربیان پرورشی جدیدالورود با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس قرآن و عترت و نماز و همکاران پرورشی در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش فریمان برگزار شد.

مرتضی کسبی فریمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ضمن تسلیت ایام اربعین اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک ورود همکاران به حوزه مهم و تاثیرگذار پرورشی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شیوه آموزش و پرورش در مدارس تغییراتی داشته است و این تغییرات اهمیت و لزوم فعالیت های پرورشی و اخلاقی تاثیرگذار در مدارس و به خصوص در فضای نرم افزار شاد را تقویت کرده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی در ادامه بیان کرد: در سال تحصیلی جدید نه تنها فعالیت ها و برنامه های پرورشی کاهش پیدا نخواهد کرد، بلکه با قدرت و انگیزه بیشتری در مدارس اجرا خواهد شد.

وی در ادامه به معرفی سایت های این حوزه و تشریح شیوه نامه های مربوطه پرداخت و گفت: اولویت قراردادن تشکل های دانش آموزی و ارتباط و تعامل مناسب با همکاران آموزشی و دانش آموزان زمینه تحقق اهداف پرورشی در مدارس را فراهم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار