دوره های تخصصی آبزی پروری در چابهار برگزار می شود

زاهدان(پانا) - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در راستای توانمندسازی، مهارت افزایی و آموزش تخصصی مرتبط با شیلات و صنایع وابسته با مرکز تحقیقات شیلات آب‌های دور چابهار خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره های تخصصی آبزی پروری در چابهار برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان، خداداد اولیایی اظهار کرد: تفاهم‌نامه توسعه آموزش‌های مهارتی در زمینه شیلات و صنایع وابسته به آن با هدف افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه تولید، گسترش فرهنگ مهارت آموزی، تحقیق و بررسی در این زمینه و ارائه آموزش‌های کارآفرینی به منظور توسعه کسب و کارهای مرتبط و تربیت نیروهای ماهر منعقد شد.

وی گفت: با اجرای این تفاهم‌نامه بستر مناسبی جهت ارتقا، توانمندی و ایجاد اشتغال پایدار جامعه هدف مرکز تحقیقات شیلاتی ایجاد می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه استفاده از امکانات و ظرفیت‌های بالقوه ۲ دستگاه در راستای ارتقای سطح مهارت آموزی در تمام زمینه‌ها و ارائه آموزش در شهرستان چابهار است.

وی مهمترین تعهدات مشترک در این تفاهم‌نامه را تشکیل کمیته برنامه‌ریزی و نظارت بر روند اجرای آموزش‌های مشترک، تهیه و تدوین استانداردهای جدید و مورد تقاضا جهت تایید و تصویب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور فراهم کردن زمینه آموزش آن با استفاده از ظرفیت‌های علمی طرفین و تشکیل جلسات کمیته برنامه ریزی با مراکز ساحلی زیرمجموعه طرف اول هر سه ماه یکبار به منظور هماهنگی و رفع موانع احتمالی عنوان کرد.

اولیایی بیان کرد: مهمترین تعهدات طرف دوم این تفاهم‌نامه، برگزاری دوره‌های تخصصی مرتبط با شیلات و صنایع وابسته به آن برای مربیان مرتبط در بخش شیلات و برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی کارآفرینی در محل مرکز تحقیقات برای کارآموزان مستعد و توانمند معرفی شده از طرف اول جهت ارتقای سطح توانمندی و بروز خلاقیت های فردی در این زمینه است.

وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه در هفت ماده و ۲۰ بند در سه نسخه تنظیم و امضا شده که هرکدام حکم واحد را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار