طوفان لحظه‌ای و بارش‌های رگباری اصفهان را فرا می‌گیرد

اصفهان ( پانا) - کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی از آغاز موج دوم بارش‌ها در سطح استان اصفهان در روز دوشنبه خبر داد و گفت بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای بسیاری از مناطق به ویژه نیمه شمالی استان را فرا می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
طوفان لحظه‌ای و بارش‌های رگباری اصفهان را فرا می‌گیرد

به گزارش روابط عمومی اداره هواشناسی استان اصفهان ابراهیم هنرمند، با اشاره به گذر امواج ناپایدار از روی استان اصفهان در روزهای آینده، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌های پراکنده و گاهی رگبار و رعد و برق مناطق غربی و شمالی استان را فرا می‌گیرد، افزود: اوج ناپایداری‌ها فردا دوشنبه به ویژه در نیمه شمالی استان به شکل بارش باران و وزش باد شدید لحظه‌ای و رگبار و رعد و برق است.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این بازه چوپانان با دمای ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان همچنین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بارش‌های رگباری و رعد و برق، وزش باد شدید لحظه‌ای از روز دوشنبه ۱۴ مهر بسیاری از مناطق به ویژه نیمه شمالی استان را فرامی گیرد و احتمال لغزندگی جاده‌ها به دلیل بارش رگباری، آسیب به محصولات کشاورزی و باغی به دلیل وزش باد شدید لحظه‌ای و کاهش دید افقی و کیفیت هوا و احتمال اختلال در تردد محورهای شرق، شمال و مرکز استان وجود دارد؛ همچنین آسیب به سازه‌های موقت و احتمال شکستن درختان فرسوده بر اثر وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار