فراخوان پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ رشد منتشر شد

اصفهان ( پانا) - فراخوان پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ رشد منتشر شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌و پرورش، پنجاهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با شعار کیفیت‌دهی به فرایند آموزش با تنوع بخشی در محیط‌های یادگیری برگزار می‌شود.

موضوعات این دوره جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه در چهار آیتم خواهد بود که در بخش اصلی آیتم‌های فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی مبتنی بر اسناد تحولی آموزش و پرورش، فیلم‌های مرتبط با محتواهای کتب درسی و بیانیه گام دوم انقلاب و در بخش ویژه نگاهی به ابعاد تربیتی زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قرار دارند.

مهلت دریافت آثار 30 مهر1399 است. برای اطلاع از ریز موضوعات جشنواره به نشانی Festival.roshd.ir مراجعه کنید.

فیلم برگزیده اول: تندیس زرین جشنواره به همراه جایزه نقدی، فیلم برگزیده دوم: تندیس سیمین جشنواره به همراه جایزه نقدی و فیلم برگزیده سوم: دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

نحوه ارسال آثار

تکمیل فرم فراخوان الکترونیکی با توجه به آیین‌نامه جشنواره و دریافت کد رهگیری از سایت Festival.roshd.ir ارسال فیلم بر روی DVD به همراه کد رهگیری به صورت حضوری یا پستی.(کد رهگیری هنگامی به متقاضی اختصاص داده خواهد شد که تمامی اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح در سامانه ثبت نماید.)

آدرس دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تهران خیابان ایرانشهر شمالی نبش کوچه آذرفر، ساختمان شماره 4 وزارت آموزش و پرورش (شهید سلیمی) پلاک 270 است.

شایان ذکر است صندوق پستی: 15875/4874، تلفن: 9- 88831161 (داخلی228و263 ) مستقیم 88301479 ، کدپستی: 1584747359 و پست الکترونیکی festival50@roshd.ir و یا festival50@oerp.ir نیز جهت ارتباط با مخاطبان در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار