برگزاری اولین سوگواره تولید محتوای اربعین

هرمزگان(پانا)- با همکاری سازمان دانش آموزی و موکب انصار المهدی (عج) قشم اولین سوگواره تولید محتوا با محوریت اربعین برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین سوگواره تولید محتوای اربعین

سید حامد مظلومی مدیر موکب انصار المهدی (عج) قشم گفت: سیاست ما بر این است که نه تنها در زمان اربعین در شهر کربلا به زوار خدمت رسانی کنیم بلکه در مناسبت های دیگر و مواقع نیاز نیز با همکاری خادمین بتوانیم در حد توان در خدمت مردم باشیم، لذا از زمان شروع ویروس کرونا تا به امروز مشغول تولید ماسک و تهیه ارزاق و توزیع آن بین نیازمندان هستیم .

وی در ادامه افزود: امسال که از فیض پیاده روی اربعین و خدمت به زوار محروم شده ایم بنا شد که با برپایی نمایشگاه و اقدامات فرهنگی به نوعی ارادت خود را به امام حسین (ع) نشان دهیم، لذا در قسمت فرهنگی تصمیم گرفته شد با همکاری سازمان دانش آموزی شهرستان قشم اولین سوگواره تولید محتوا را با موضوع اربعین برگزار کنیم .

حسین عباسیان مسئول سازمان دانش آموزی قشم در این باره گفت: باعث افتخار است که بتوانیم در این ایام قدمی در این مسیر معنوی برداریم، لذا سوگواره از روز اول فراخوان با استقبال مدارس رو به رو شد و مربیان و اعضای پیشتاز در حال ارسال آثار خود در قالب کلیپ های نود ثانیه ای حول پیاده روی اربعین و خدمات مواکب می باشند، که این آثار بعد از تایید در گروه های مجازی موکب و کانال شاد آموزش و پرورش بارگذاری می شود .

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار