تولید 140 دقیقه محتوای آموزشی تربیت بدنی در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد از ابتدای فعالیت استودیو تخصصی ضبط و تولید محتوای درس تربیت بدنی تاکنون حدود 60 دقیقه برنامه ورزشی برای مقطع متوسطه و حدود 80 دقیقه محتوا برای مقطع ابتدایی ضبط و علاوه بر بارگزاری در شبکه شاد از شبکه استانی هامون نیز پخش شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۸۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید 140 دقیقه محتوای آموزشی تربیت بدنی در سیستان و بلوچستان

محمد الیاس انصاری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: از اسفند سال گذشته بعد از تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی و کم تحرکی دانش آموزان استودیوی تولید محتوای درس تربیت بدنی در آکادمی سلامت و تندرستی زاهدان برای نخستین بار در کشور افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ضبط فیلم در این استودیو با همکاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان انجام می شود، ادامه داد: محتوای تولید شده در این استودیو علاوه بر بارگذاری در شبکه شاد هر روز از شبکه استانی هامون نیز برای استفاده دانش آموزان پخش می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: ابتدا یکسری بازی هایی که قابلیت اجرا در منزل را داشته باشند توسط دبیران منتخب درس تربیت بدنی انجام و ضبط شد تا دانش آموزان بتوانند در خانه این بازی ها را تکرار کنند.

انصاری نیا تصریح کرد: از اواخر اردیبهشت ماه با توجه به استقبال دانش آموزان از محتواهای تولید شده طی چهل روز، چهل دبیر تربیت بدنی با همراهی 50 دانش آموز در چهار کارگروه اول ابتدایی، دوم ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم در این استودیو به صبط محتوای آموزشی پرداختند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و همکاران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این استودیو حاضر می شدند، گفت: قبل از ورود هر یک از افراد تب سنجی انجام می شد و تمامی افراد حاضر در استودیو از ماسک و دستکش استفاده می کردند و خوشبختانه تاکنون هیچ یک از دانش آموزان و همکاران حاضر در این مکان دچار بیماری کووید 19 نشده اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: بعد از شروع سال تحصیلی جدید در فاز دوم همکاران ما در این استودیو به تولید بازی های تلفیقی پرداختند به این معنی که آموزش و وروزش را با یک دیگر تلفیق کردند.

انصاری نیا ادامه داد: در تمامی بازی هایی که با خلاقیت همکاران تربیت بدنی استان طراحی شده است، محتواهای آموزشی مانند آموزش ریاضی در مقطع ابتدایی گنجانده شده تا دانش آموزان ضمن تحرک در خانه محتوای آموزشی نیز دریافت کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت این استودیو تاکنون حدود 60 دقیقه برنامه ورزشی برای مقطع متوسطه و حدود 80 دقیقه محتوا برای مقطع ابتدایی ضبط و علاوه بر بارگزاری در شبکه شاد از شبکه استانی هامون نیز پخش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار