معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر:

پژوهش سراهای دانش‌آموزی تقویت می‌شوند

بوشهر(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به نقش پژوهش در کیفیت بخشی به فرایند آموزش گفت در این راستا پژوهش‌سراهای دانش آموزی تقویت می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش سراهای دانش‌آموزی  تقویت می‌شوند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، حسین درتاج در نشست با معاونان آموزشی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با بیان اینکه برنامه عملیاتی با تاکید بر برش مدرسه ای و بر اساس الگوی تعالی مدیریت مدرسه تدوین شود، اظهار کرد: فعالیت‌های آموزشی در همه مدارس استان باید بر مبنای تقویم اجرایی ابلاغی انجام شود.
وی با اشاره به بازنویسی و ویرایش الگوی تعالی مدیریت گفت: آموزش و پرورش‌ شهرستان‌ها / مناطق شرایط لازم را جهت اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه بر اساس الگوی جدید در همه مدارس دوره‌های تحصیلی متوسطه فراهم کنند.
درتاج تحلیل و پایش فعالیت‌های آموزشی را مهم و اساسی دانست و تاکید کرد: باید با تحلیل و پایش داده‌های آماری قابل استناد هدف گذاری معین در چارچوب انتظارات، به کیفیت بخشی فرآیندهای آموزشی کمک کنیم.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به لزوم تسهیل گری برای بهره‌گیری از ظرفیت علمی فرهنگیان خلاق در جهت تولید محتواهای آموزشی گفت: برای توانمندسازی همه نیروهای انسانی دوره های ضمن خدمت در قالب کارگاه های آموزشی به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود.
درتاج با اشاره به نقش پژوهش در کیفیت بخشی به فرایند آموزش گفت: در این راستا با اهمیت دادن به فضا، امکانات و نیروهای توانمند پژوهش سراهای دانش‌آموزی تقویت می‌شوند.
وی آموزش حضوری مدارس را اولویت آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: برنامه مدارس با محوریت شورای مدرسه و بر اساس دستورالعمل های ستاد مرکزی کرونا و ابلاغی وزارتی و استانی پایش شده تا متناسب با تغییرات شرایط بیماری، تصمیم‌گیری شود.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان با تاکید بر مشارکت و همراهی خانواده‌ها تصریح کرد: در این سال تحصیلی حساس و مهم همکاری و همدلی اولیا با نهاد تعلیم و تربیت ضروری‌تر از سنوات گذشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار