معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر:

استفاده از آبسردکن و آبخوری در مدارس ممنوع است

بوشهر(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، آبسردکن و آبخوری‌های مدارس از مدار فعالیت خارج شده اند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از آبسردکن و آبخوری در مدارس ممنوع است

اسد حصیری در گفتگوی زنده با برنامه رادیویی سلام بوشهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: از اسفند سال گذشته که در ماه های پایانی سال تحصیلی قبل قرار داشتیم و هم در سال تحصیلی جدید، رویکرد اصلی در دستگاه تعلیم و تربیت، آموزش نحوه پیشگیری و کنترل کرونا و رفتارهای سلامت محور متناسب در رده های سنی مختلف است.
اسد حصیری با بیان اینکه برای گذر موفق از این دوره بیماری باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم، عنوان کرد: آموزش خانواده ها به عنوان شریک اصلی و راهبردی آموزش و پرورش از دیگر راهبردهای معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوده است تا با مشارکت و همکاری خانواده ها و رعایت اصول خود مراقبتی به پیشگیری و کنترل این بیماری کمک کنیم.
وی ادامه داد: توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک در بین مدارس از دیگر اقدامات سلامت محور آموزش و پرورش استان در راستای مبارزه با بیماری کرونا است.
حصیری با اشاره به فعالیت حضوری نزدیک به ۲۰ درصد از مدارس تاکید کرد: در این مدارس فعالیت آبخوری‌ها ممنوع است و به دانش آموزان توصیه شده است تا از منزل، بطری آب با خود همراه داشته باشند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان گفت: امیدواریم با همکاری خانواده ها این سال تحصیلی را نیز با سلامت پشت سر بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار