رئیس شورای اسلامی اسلامشهر در مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور:

فضا برای رشد اجتماعی دختران و زنان مهیاست، اما نیازمند تلاش مضاعف است

اسلامشهر(پانا) - آئین تجلیل از برگزیدگان و رتبه‌های زیر۱۰۰۰ کنکور سراسری مراکز آموزش عالی شهرستان اسلامشهر در دبیرستان نمونه دولتی فاطمیه (س) منطقه با حضور رئیس شورای اسلامی و مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
فضا برای رشد اجتماعی دختران و زنان مهیاست، اما نیازمند تلاش مضاعف است

در این جلسه اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: ظرف ذهنتان را بالابرده و به اهداف بلند بیندیشید، ظرف ذهن امروز شما دانش آموزان است که آینده شما و کشور و جامعه را می‌سازد.

او ادامه داد: فارغ از افتخارآفرینی در عرصه‌های علم و دانش و فتح قله‌های موفقیت از ویژگی بارز شما است. نَفسِ درس خواندن و مطالعه حس خوبی به انسان دست می‌دهد و این حس خوب با نتیجه گرفتن از تلاش حال انسان را بهتر می‌کند. مانند اینکه انسان درختی را خودش بکارد و بارور سازد، میوه آن درخت طعم خاصی دارد و با بقیه میوه‌ها متفاوت است.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: مبادا تصور کنید به دلیل جنسیت زن نمی‌توانیم در ایران موفق باشیم و فضا برای ما وجود ندارد، من به عنوان اولین بانوی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر بر این باورم که این فضا و این فرصت برای تک تک شما مهیا بوده و نیازمند این است که برای رسیدن به موفقیت تلاش مضاعف کنید.

مسرور اضافه کرد: فراز و نشیب‌های زیادی در مسیر زندگی همه ما وجود دارد، اما در هر مسیری که انتخاب می‌کنید و در هر سنگری که می‌خواهید بایستید، به عنوان همسر، مادر و فعال اجتماعی در عرصه‌های شغلی نخبه باشید.

رئیس شورای اسلامی اسلامشهر با اشاره به ظرفیت‌های قرآنی، ورزشی، فرهنگی و علمی شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: شما دختران باید قدر خود را بدانید چرا که سرمایه‌های این کشور هستید و در آینده برای کشور تصمیمات مؤثر و اثرگذاری می‌گیرید.

مسرور تأکید کرد: در پارلمان شهری در کنار خانواده بزرگ آموزش و پرورش ایستاده و هر آنچه در توان باشد برای بالا بردن سطح رفاه زندگی و رفاه علمی و آموزشی و تربیتی شهروندان تلاش خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی خاطر نشان کرد: نگاه به علم آموزی و تلاش برای کسب معرفت و دانش ریشه در دین، مذهب و فرهنگ ملی ما دارد.

او تصریح کرد: روح دانش‌اندوری با سرشت ما ایرانیان عجین شده و پیام پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) به ما بحث تعلیم و تربیت را یادآور شده و کسانی که در مسیر کسب و دانش و علم توانستند جنبه تزکیه نفس را کشف کنند، مسیر خود را در برابر رسیدن به هدف و آموزش هموارتر می‌سازند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت: شرط لازم در حوزه آموزش علم، کشف و تقویت مؤلفه‌های تربیتی در انسان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار