کشف ۲ میلیارد کالای قاچاق در پایتخت

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف کالای قاچاق در یک دستگاه خودروی وانت آریسان به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۲ میلیارد کالای قاچاق در پایتخت

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ علی ولیپور گودرزی اظهار داشت: با کنترل تردد خودروهای عبوری سطح شهر تهران، مأموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت موفق شدند یک دستگاه خودروی وانت حمل بار کالای قاچاق را در بزرگراه شهید قاسم سلیمانی شناسایی و در یک عملیات موفق خودرو را توقیف کنند.

وی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، گفت: در بازرسی‌های انجام شده ۲ هزار و ۷۴۹ عدد لوازم آرایشی از داخل این خودرو که فاقد فاکتور و برگه گمرکی بودند، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اشاره به اعتراف راننده خودرو مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ گودرزی خاطر نشان کرد: کلیه اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی در پایان با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، بیان داشت: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار