بسته های اهدایی بانک ملت در مدرسه شهید شریفی توزیع شد

آب پخش(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش خود را در قبال رشد و توسعه بعدهای اجتماعی و فرهنگی جامعه مسئول می داند و با تمامی امکاناتی که در اختیار دارد در خدمت فرهنگیان عزیز و دانش آموزان گرامی منطقه آب پخش خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بسته های اهدایی بانک ملت در مدرسه شهید شریفی توزیع شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، صبح امروز با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، بخشدار آب پخش، امام جمعه، رئیس حوزه بانک ملت شهرستان دشتستان و نماینده بانک ملت استان، شهردار، فرمانده بسیج حوزه شهید دستغیب، فرمانده بسیج دانش آموزی، مدیر و دانش آموزان بسته های اهدایی بانک ملت در مدرسه شهید شریفی توزیع شد.

اکرم پاپری، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش ضمن تقدیراز دست اندرکاران بانک ملت استان‌ اظهار کرد :دانش آموزان، آینده سازان یک کشور هستند؛ و باید به گونه ای آموزش ببینند که دغدغه ای جز تحصیل نداشته باشند. امیدواریم خیرین و متمکنین و صاحبان فکر و اندیشه درحد توان به امر مقدس مدرسه سازی کمک و توجه لازم را بنمایند و تلاشها در این زمینه مضاعف گردد

پاپری گفت: کمک به هم نوع و فعالیت در امور خیریه رسمی دیرپاست که ریشه در فرهنگ اصیل دینی دارد و تقریباً در تمام ادیان الهی نسبت به آن تأکید شده است ودر آغاز فصل پاییزخیرین به این کار خداپسندانه و خیرخواهانه اقدام می‌کنند.

پاپری اضافه کرد: آموزش و پرورش خود را در قبال رشد و توسعه بعدهای اجتماعی و فرهنگی جامعه مسئول می داند و با تمامی امکاناتی که در اختیار داریم در خدمت فرهنگیان عزیز و دانش آموزان گرامی منطقه آب پخش خواهد بود.

رئیس حوزه بانک ملت دشتستان نیز اظهار کرد: بانک ملت با هدف ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، تاکنون نسبت به مشارکت در ساخت و تجهیز یا احداث مدرسه در استان اقدام کرده است.

مسلم مختاری گفت: این بانک در کنار سایر خدمات به بخش سلامت و آموزش مردم استان و شهرستان دشتستان توجه ویژه ای داشته و به جهت مشارکت در احداث دو پروژه مهم و اساسی خانه بهداشت بوشکان و مدرسه شهدای بانک ملت بوشکان را در دستور کار خود قرار داده بود که به لطف خدتاوند مدرسه شهدای بانک ملت اتمام و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

گفتنی است این بسته ها شامل کوله پشتی، انواع دفترچه، دفتر نقاشی، مداد، خودکار و خط کش بود که به دانش آموزان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار