حضور هنرمند ایرانی در جشن سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد

تهران (پانا) - امسال در ۱۴ مهرماه، همزمان با جشن هفتاد و پنجمین سال تاسیس سازمان ملل متحد، در افتتاحییه دومین فوروم جهانی اقتصاد شهری، احمدرضا نوری هنرمند مستقل موسیقی، با یک قطعه موسیقی و ویدیو آرت هنرمند میهمان این مراسم بین المللی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور هنرمند ایرانی در جشن سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد

به گزارش ایلنا، حضور یک هنرمند ایرانی در شرایط فعلی که تمامی جریان سیاسی تلاش بر تحریم و یا انزوای سیاسی و فرهنگی ایران را دارند، فرصتی درخشان برای اثبات تحیرم ناپذیری فرهنگ و هنر خواهد بود.

همچنین این قطعه موسیقی در مراسم افتتاح پاویلیون شهری نیز پخش خواهد شد. در این مراسم که با حضور وزیر خانواده، کودکان و توسعه اجتماعی دولت کانادا و با حضور شهرداران از سراسر جهان و بخش‌های مختلف سازمان ملل و فعالان شهری و توسعه‌ای به صورت آنلاین برگزار می‌شود، احمدرضا نوری، به عنوان نماینده هنرمندان جهان، فرصت یافته تا با زبان موسیقی و فرهنگ ضرورت صلح پایدار و ارتقا توان هم‌زیستی، را بار دیگر بیان کند.

در این اثر و ویدیو، او تلاش می‌کند تا بیان کند که اساسی‌ترین روش برای ارتقا کیفیت زیست و هم‌زیستی و افزایش توان دیگرپذیری در جهان، فرهنگ و هنر، خصوصا موسیقی خواهد بود. .

شعر این اثر با نام خود را باش! از آن مولانا است. اهنگساز و خواننده این اثر احمدرضا نوری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار