«شب‌های فناوری»، عملکرد شبکه «شاد» را بررسی می‌کند

تهران (پانا) - سیزدهمین نشست «شب‌های فناوری» فرهنگسرای فناوری اطلاعات با موضوع «خانواده و شبکه اجتماعی دانش‌آموزی (شاد)» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
«شب‌های فناوری»، عملکرد شبکه «شاد» را بررسی می‌کند

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، این برنامه در راستای استفاده بهتر و بهینه معلمان و دانش‌آموزان از شبکه اجتماعی(شاد) و بررسی مزیت‌ها و مشکلات آن با حضور «رحمان عیسی‌زاده نشلی» رئیس گروه هوشمندسازی مدارس وزارت آموزش و پرورش و «کیوان نقره‌کار» مجری کارشناس صدا و سیما برگزار می‌شود.

طبق آخرین آمارهای اعلام شده تاکنون حدود ۱۲ میلیون دانش‌آموز، ۱۰۰ درصد مدیران مدارس و حدود ۹۰ درصد معلمان عضو شبکه شاد شده‌اند؛ شبکه‌ای که طبق اعلام آموزش و پرورش ضریب امنیتی‌اش از نظر جنبه‌های اخلاقی، حفظ داده‌ها، اطلاعات و محتواهای تولید شده بسیار بالاست.

سلسله نشست‌های تخصصی «شب‌های فناوری»، با رویکرد طرح مسائل و موضوع‌های فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری‌های نوین به خصوص فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه با حضور متخصصان و دست‌اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود.

این برنامه با مشارکت کانون «شهروند و شهر هوشمند» فرهنگسرای فناوری اطلاعات به دبیری «ستاره امیری» متخصص شهر هوشمند اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از این گفت و گوی زنده و طرح سوالات خود در این زمینه روز دوشنبه(۱۴مهر) ساعت ۱۷ به صفحه اینستاگرام یا کانال آپارات فرهنگسرای فناوری اطلاعات به نشانی itfarhangsara مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار