مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در جمع مدیران مدارس استعدادهای درخشان:

ارتقای بنیه علمی و اعتقادی دانش آموزان مأموریت اول آموزش و پرورش است

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: باید از مواهب خدادادی نیروی انسانی در مدارس دولتی سمپاد در جهت اعتلای کشور استفاده بهینه کنیم.

کد مطلب: ۱۱۲۸۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای بنیه علمی و اعتقادی دانش آموزان مأموریت اول آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس استعدادهای درخشان استان با اشاره به اهمیت پرورش درساحت های 6 گانه تربیتی اظهار کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم انقلاب بر اهمیت فعالیت های پرورشی در کنار فعالیت های علمی تأکید شده است.

وی با تشکر از تلاش های مدیران و معلمان مدارس سمپاد در اوضاع کرونایی خاطرنشان کرد: با وجود شرایط دشوار شیوع ویروس کرونا از بهمن ماه پارسال، آموزش و پرورش توانست با همراهی رسانه ملی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت های مختلف آموزشی در بستر دیتا، تلویزیون و آموزش های حضوری بهره گیری کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر اهمیت شفافیت در هزینه کرد این نوع از مدارس خاطرنشان کرد: باید سرمایه های مادی صرف تقویت بنیه علمی و اعتقادی دانش آموزان شود.

رحمتی با اشاره بر ضرورت تأمین نیروی انسانی مبرّز در مدارس سمپاد بر تهیه بانک اطلاعاتی مدون از معلمان مدارس تأکید کرد. وی خطاب به مدیران مدارس استعدادهای درخشان اظهار کرد: در تهیه امکانات و رفع مشکلات احتمالی تعاملات خود را با مدیران ادارات آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان افزایش دهند.

نحوه انتخاب کادر علمی مدارس، چگونگی اختصاص ساعت های غیر رسمی در شرایط کرونایی و همچنین ضرورت ارتقای آزمون های ورودی مدارس سمپاد در راستای کیفیت بخشی هر چه بیشتر برخی از مهم ترین دغدغه های مدیران مدارس سمپاد در جلسه امروز بود که مطرح شد.

3 هزار و 535 دانش آموز گیلانی دوره اول و دوم متوسطه در 13 مدرسه استعدادهای درخشان استان تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار