آغاز پویش های اربعینی سازمان ای اوج در سراسر کشور

تهران (پانا) - پویش های اربعینی سازمان هنری رسانه ای اوج در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پویش های اربعینی سازمان ای اوج در سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و در پی ممانعت از حضور زائرین در مراسم پیاده روی با دستور ستاد ملی کرونا، پویش اربعینی سازمان اوج در سراسر کشورآغاز به کار کرد.
این پویش در 3 بخش «موکب خدمت»،«برسان سلام ما را» و «به تواز دور سلام» آثارو محصولات خود را برای عاشقان حسینی و جاماندگان زیارت کربلا ارائه می کند.
در پویش «موکب خدمت» به موضوع خدمت رسانی به محرومان، ترویج فرهنگ مساوات و کمک به خانواده های درگیر کرونا با تولید و پخش آثاری همچون تیزر، فیلم کوتاه، فیلم داستانی به همراه پوستر و بیلبوردهای شهری خواهد پرداخت.
پویش «برسان سلام ما را» نیز با طراحی و تولید اپلیکیشن و سایت «نایب الزیاره» این امکان را برای جاماندگان‌از زیارت اربعین فراهم می کند که با ثبت نام و درخواست از طریف درگاه های ارتباطی یک عراقی بجای آنها نایب الزیاره شود و عراقی ها نیز با تایید نایب الزیاره ای آن جامانده، بجای او به پیاده روی اربعین و زیارت کربلا می پردازد.
در این بخش علاوه بر طراحی و نصب پوستر و بیلبوردهای شهری، آثار و محصولات بین المللی نیز برای سایر کشورها تولید و پخش می گردد.
پویش «به تو از دور سلام» نیز به جاماندگان کرونایی مراسم اربعین اختصاص دارد که در این پویش نیز با تولید و پخش آثاری از جمله تیزر، فیلم کوتاه،نماهنگ، فیلم داستانی، پوستر و بیلبوردهای شهری، بیماران جامانده از زیارت اربعین را همراهی خواهد کرد.
سازمان هنری رسانه ای اوج، بعد از دیوارنگاره اربعینی میدان ولیعصر با تصویرشهدای مقاومت (حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس) و اجرای نمایش بزرگ میدانی «محشر» در پارک ارم این بار به سراغ پویش اربعینی خود رفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار