محسن هاشمی: تهران باید دو هفته تعطیل شود

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت زنجیره کرونا دو هفته است و برای اینکه بتوان تاثیر تعطیلی صنوف بر کاهش تردد شهروندان را مشاهده کرد تهران باید دو هفته تعطیل شود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
محسن هاشمی: تهران باید دو هفته تعطیل شود

محسن هاشمی در ابتدای دویست و چهلمین جلسه شورا و در جمع خبرنگاران و در واکنش به تعطیلی یک هفته ای برخی صنوف گفت: برای اینکه بخواهیم شاهد تاثیرات کاهش تردد در قطع زنجیره بیماری باشیم باید تهران را به مدت دو هفته به صورت کامل تعطیل کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید زنجیره و چرخه بیماری کویید 19 دو هفته ای است و جای تعجب دارد که چرا آقای زالی درخواست تعطیلی یک هفته ای را دادند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: لذا برای آنکه مشکلات به صورت عمیق حل شود می بایست تهران به مدت دو هفته تعطیل گردد.

محسن هاشمی در ادامه سخنان خود گفت: مشکل دیگری که وجود دارد این است که وقتی مشکلی را مطرح می کنیم گروه های سیاسی بیشتر با نگاه تخریبی به موضوع نگاه می کنند تا اینکه به ارائه راه حل بپردازند. شما می بینید که این افراد همواره می خواهند روابط بین دولت و مدیریت شهری را تیره و تار جلوه دهند در حالی که چنین نیست. در حال حاضر کشور دچار مشکل نقدینگی و ایجاد تورم و تامین بودجه است و از طرفی هم ما هنوز نتوانسته ایم ساخت اتوبوس و مترو را به طور کامل بومی سازی کنیم و به میزان 20 تا 30 درصد تجهیزات باید از خارج وارد شود. لذا دوستان به جای فرافکنی و تبدیل کردن معضلات به رقابت های انتخاباتی و سیاسی باید به فکر راه حل باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار